<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Whippet i huvudstaden

onsdag 9 januari 2008

Innan vi åkte till Stockholm åkte matte och jag först till mattes föräldrar i Dalarna. Husse kom dit några dagar senare. Men det ska jag blogga om lite senare. Dagen innan nyårsaftom åkte vi tåg till Stockholm för att hälsa på husses pappa och syster.

Det är ganska tråkigt att åka tåg, men okej ifall jag får ligga i knät på husse eller matte...

I Stockholm fick jag åka tunnelbana för första gången. Det var spännande, jag stod mest och gungade lite i gången, men sen lyfte matte upp mig så fick kika ut genom fönstret. Det var mycket folk, men glest med hundar. Malmö är mycket roligare, här kryllar det av hundar minsann!
Sen var vi ute och gick på stan, men det var så hemskt väder. Alltså inget för en whippet...På nyårsafton gick matte och husse iväg på fest, och jag stannade hemma med husses pappa och hans kompis Stickan, som var en rolig filur. Han busade jättemycket med mig. Annars var det en väldigt lugn kväll, vi låg mest och tittade på tv. Raketerna brydde jag mig inte om. God fortsättning!

leave a comment