<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Julklappar!

tisdag 8 januari 2008

Ujuj, nu har jag inte bloggat på ett bra tag. Det har ju varit jullov och vi har varit bortresta och inte haft tillgång till nåt internet. Men nu ska jag berätta lite om vad jag har haft för de senaste veckorna! Dagen innan vi åkte iväg firade vi mini-julafton hemma. Jag fick tre paket. Ett från matte, ett från husse och ett från Liam & Oscar.


Jag började med julklappen från Liam & Oscar. Så spännande! Det var en kongboll plus godis. Tjihoo! Husse och matte gömde godis i kongen och det är lite trixigt att få ut dom men helt klart värt besväret. Tack kompisar!

Sen öppnade jag mattes julklapp, ett jättestort paket som jag har haft koll på ett tag, matte har gömt det uppe i skåpet ovanför kylen. Det var en tiger!! Lika snygg och randig som mig! En ny kompis!
Kom igen då! Nu fajtas vi.

Är du lika trött som jag? Vi får vila lite tiger. Sen busar vi igen!

Sista julklappen från husse var ett lite plattare och tyngre paket. Vad kunde det här vara?

Det var en "Dog smart", alltså en leksak för såna hundar som mig! Det gick ut på att man lyfter på träkopparna och under dom ligger det godis! Lätt som en plätt tyckte jag. Skulle det här vara svårt på nåt sätt husse?

Träbitarna var ganska goda dom också. Men dom fick jag tydligen inte äta upp....

  1. Anonymous Anonym said:

    Träbitarna är jätteroliga! Vi fick inte heller ligga och tugga på dem... konstigt

    Den där tigern verkar jätterolig! Den vill vi också leka med!

    Och du får ha tomteluvan på dig nästa gång vi träffas, hihi...

  1. Anonymous Anonym said:

    Jag har också ett sånt där spel! Det är hur enkelt som helst. Matte får allt fundera ut något svårare till mig.
    Vilken fin tiger du fick! Jag fick en ren och ett vildsvin som piper jätteroligt. Ska lägga upp lite bilder på bloggen på dem när jag har tid.

leave a comment