<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Jobb och jobb och jobb

torsdag 20 december 2007

För husse och matte alltså. Och jag har så tråååååkigt! Jag är tillbaka med fåntratten runt skallen efter att ha varit ännu en gång på Djursjukhuset för att dränera mitt sår som samlat väldigt mycket vätska. (Undrar om man kan få sån't där klippkort där?)

I söndags var dock en jättebra dag. Jag fick åka till Käglinge för att springa lite med Liam och Oscar och det var så himla roligt! Kolla in bilderna:

Först käkade vi lite fruset fårbajs. Det är som världens smaskigaste smågodis!


Sen fick jag jättemycket energi - titta så jag flyger fram!

Jag vågar inte stanna... Husseeeeeee hjääääälp miiiig!!

Justus the flying whippet. Med Liam i hasorna.


Swisch! Swosch!


Och här kommer Oscar!


På eftermiddagen var vi bjudna på glöggfika hos Rebecka och Bonnie. Bonnie är en mastiff som är 18 månader och hon är randig precis som jag men annars är vi inte så lika. Hon hade dukat fram smaskiga godbitar och vatten i skålar på golvet som jag glatt smaskade upp men sen kom Bonnie och sa att det inte var till mig utan till henne. Bara till henne. Då blev jag lite rädd och backade ut ur köket och sen ville jag sitta i husses knä resten av tiden. Matte och husse glömde tyvärr kameran så det finns inga bilder på mig och Bonnie.

Sen var jag jättetrött och sov gott på rygg i soffan med rumpan i vädret mellan husse och matte. Bättre än så kan det liksom inte bli.

leave a comment