<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Idag är det julafton!

lördag 22 december 2007

Tjiho! Jag visste det! Idag ÄR det julafton! Liam och Oscar kom på besök med sin husse och matte och dom hade paket med sig till mig!

Oscar hittade mitt gamla tuggben som han låg och bearbetade under köksbordet. Han ville inte busa med mig och Liam.


Jag och Liam är ganska bra på att busa.


Oj vad vi busade!


Det var så himla roligt! Liam är min bästa kompis i hela världen och jag skulle vilja leka med honom varje dag!


Liam är bäst! Han kan så himla mycket saker. Tex hur man lyckas sno kaka från bordet. Oscar försökte också men han fick inget. Fast jag tycker om Oscar ändå, han är också bra.

  1. Blogger Miro og Zelda said:

    Oi, så heldig du er som har så mange whippetkompiser!
    I Oslo finnes det kjempefå whippeter, så jeg løper fra alle vi møter uten problemer. Skulle ønske vi kunne treffes en dag. Bus på, klem Miro

  1. Blogger sara kvist said:

    Hej.. God fortsättning.. Måste bara fråga var ni köpt Justus fina röda täcke? Det var jätte fint..
    Sara

  1. Blogger Martin B said:

    Tack detsamma...Täcket är köpt på eBay

leave a comment