<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Världen genom en strut

onsdag 5 december 2007

Tillvaron är just nu rätt tråkig, för det mesta måste jag ha den där struten på mig och jag avskyr det! Man bara går in i grejer hela tiden och känner sig allmänt klumpig. Och nu kliar det så förbaskat på mitt sår och jag vet att jag inte får slicka på det och därför får jag ha struten. Hata struten. Hoppas att jag aldrig blir biten igen. Men ibland tycker husse synd om mig och tar av den och så får jag ligga i hans knä. Och det bästa av allt att vara en sjukling; jag fick sova hos husse och matte inatt i sängen! Det var supermysigt. Om 10-12 dagar ska jag ta bort stygnen. Nedräkningen kan börja.



  1. Anonymous Anonym said:

    Usch grabben, tratten är inte kul. Så här gör man:
    Det brukar gå bra att trycka den bakåt över nacken. Då kommer man åt det mesta. Annars får du ta framtassarna och trycka ihop tratten framtill. Då öppnar den sig baktill så du kan dra ut huvudet. Så gjorde jag. Då slapp jag ha den mer. I och för sig fick jag ha jättepinsamma byxor istället så Oscar höll på att skratta ihjäl sig. Det var det värt...

  1. Blogger Martin B said:

    Åh tack för tipsen, kompis! Det är så himla bra att ha en erfaren läromästare som dig! Hoppas vi kan ses snart så du kan lära mig fler bra saker.

leave a comment