<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Ajaj

tisdag 4 december 2007

Idag när vi var med flocken på morgonrundan så blev jag biten när vi sprang ikapp nere på stranden. Det blev ett riktigt fult sår och Michael fick skjutsa mig och husse till djursjukhuset. Där blev jag nersövd och fick sys. Usch, det var minsann inte roligt. När husse hämtade mig var jag lite groggy och det är jag fortfarande. Nu måste jag ha en sån där löjlig tratt på mig också men jag har fått låna en lurecoursing-väst som jag kan ha sen istället. Och nu kommer jag ju inte kunna springa och leka på ett tag. Fy, vad tråkigt. Hoppas matte och husse fjäskar ordentligt för mig nu i alla fall. 

  1. Blogger Kattalena said:

    Stackars dig Justus! Inget kul att bli sövd och sydd... Hoppas att det läker snabbt så du snart kan få komma ut och springa igen!

  1. Anonymous Anonym said:

    Jag (Tulas matte) vill förtydliga uppkomsten av Justus "bett". Det var en grupp på 7 stycken hundar som lekte. Vi ägare befann oss på flera meters avstånd. I denna situation var det omöjligt att se vem som råkade åstadkomma såret på Justus. För att undvika att jag eller mina hundar framställs på ett felaktigt sätt eller på ett sätt som kan misstolkas på bloggen, väljer jag att inte längre vara med på våra whippetträffar. Jag skulle vara tacksam om ni tog bort bilder och namn på mina hundar. Detta påhopp gjorde mig verkligen besviken.

leave a comment