<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Tidig jul!

fredag 14 december 2007


Tydligen så får husse traditionsenligt en låda fylld med mat ifrån lagret där han jobbar inför varje jul. När han släpade in den stora lådan inatt så var jag där och kollade in ifall det fanns nåt till mig. Och...där låg det bl a ett paket köttbullar, en cognacsmedvurst och en leverpastej. Eftersom det bara är jag som äter kött i den här familjen så måste ju dessa vara till mig! Tjihoo!

  1. Anonymous Anonym said:

    Lyckis Dig!! Jag är säker på att det kommer att smaka underbart. Hoppas att såret läkt bra. ha det bra/ Peggie

  1. Anonymous Anonym said:

    Vilken lyx! Här hade vi på sin höjd fått smaka av den där cognacsmedvursten...

  1. Anonymous Anonym said:

    Inte äta kött!? Vad har du för konstig matte och husse? Fast min matte är också sådär konstig... hon äter inte heller kött. Fattar ingeting... man kan väl inte leva på gräs, som kor gör?

  1. Blogger Anna said:

    Jag säger bara: KÖTTBULLAR! Dom fattar inte vad dom går miste om! Jag skulle kunna äta köttbullar varje dag. Jag vill ha dom i min säng men det får jag inte för husse och matte, dom tycker att köttbullar luktar illa. Konstiga människor jag bor med.

leave a comment