<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Grabbarna grus på stranden

måndag 14 januari 2008

I söndags fick jag åka med Liam & Oscar till stranden och springa. Så kul att jag äntligen får ut och röra på mig nu igen eftersom mitt sår har läkt.

Liam är bra på att hitta pinnar. Men jag får aldrig låna dom...

Husse! Kan du inte fråga Liam om jag kan få låna pinnen lite?

Sen blev det racerlopp över stranddynorna. Uj vad snabb Liam är!

Snart är jag ifatt dig!

Michael kastade en pinne som vi fick springa efter. Det var superkul. Liam hittade nåt som luktade jättegott som han gnuggade halsen mot, så då tyckte hans husse och matte att han skulle ta ett dopp. Det var lite synd, han som luktade så gott!

Efter pinnen grabbar!

Ånej! Det var visst vatten...Bäst att vända tillbaka. Fy för vatten!

När vi kom hem däckade jag med Tiger i sängen. Dags att sova middag.

  1. Anonymous Anonym said:

    Vilken galning han är den där Liam. HUR kan man frivilligt springa ut i havet!? Hos oss är allt vatten fruset tack och lov!

leave a comment