<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Söndagspromenad

måndag 29 oktober 2007

Det var lite kyligt ute så jag fick ha mitt nya täcke på mig. Och det var ju tur det för matte hade glömt att ställa om klockan så vi var ute en timme för tidigt... Vi kunde dessutom inte gå in och vänta på Liam och Oscar för matte hade låst nycklarna inne. Hon verkade lite trött, min matte.



En vanlig syn på morgonpromenaden; Systrarna Grävling!


Liam vill också hjälpa till att underminera stranden.


Lilla Molly strosar i vattnet.


Gräsätarpaus


Här kommer jag galopperande! Gräset är högt så man måste liksom hoppa över det.


Det går så himla fort! Liam har tagit täten följd av Rizzla, Axa och mig (Justus).



Jag gillar att posera, här står jag och blickar ut över jaktmarkerna.


Men kom igen, matte! Varför går vi inte in? Vaddå inga nycklar?


Det var så himla tråååååkigt att vänta på att vaktmästaren skulle komma och släppa in oss. Vaktmästaren sa att det kostade pengar att komma in i lägenheten. Jag hade inga så matte betalade. Jag undrar hur många ben man kan köpa för fem hundra kronor?

leave a comment