<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Ribban, here we come again!

onsdag 24 oktober 2007

Axa är jättebra på att gräva, hon kör så det ryker!


Rizzla är också bra på att gräva.


Hon kan gömma hela sitt huvud i hålen som hon gjort!


Jag är bra på att se snygg ut.


Om hästar kan hoppa över dom där stora stockarna så kanske de är lite för stora för att ha i min säng. Jag kanske kan ha den i soffan istället. Eller i husses säng!


Jag undrar om jag kan simma till Island? Usch, jag gillar verkligen inte vatten men jag måste nog hämta hem den där husse snart. Jag saknar verkligen honom.


Tjiho vad vi kan springa fort!


Haha Molly, du kan inte ta mig!


Hela högen; Oscar, Rizzla, Axa, Molly, Liam och jag.


Om jag står så här fint så kan jag väl få godis? Jag vet att du har dom i fickan faktiskt.


Jag undrar om jag ska hämta den där pinnen som står upp där borta, funderar Liam, den ser ut som ett stort ben.


Hej kompis, har du hittat något spännande?


Jag gillar att äta tång, hela stranden är full av gratis mat.


Snygg skyline!


Liam: Kolla! Det kommer någonting ut där under!
Justus: Lägg av och låt mig kissa ifred!


Kom igen nu matte, du går för långsamt!


Hihi, jag har en pinne och Liam kan inte ta den för han sitter fast haha tjoho hoppetihopp!


Haha! Skrattar bäst som skrattar sist!

leave a comment