<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Jag har fått en häst!!!!

söndag 28 oktober 2007

Igår var en spännande dag, för då kom husse hem från Island! Tjihoo! Och gissa vad, han hade med sig en islandshäst till mig. Den var superbra att leka med och sov med mig inatt.

Snälla husse, kan jag ta den nu då? Varför måste man ligga och vänta på varsågod?

Haha, nu är den min!!

Såhär såg den ut efter 20 min....Inga ögon kvar, och den snygga manen är ett minne blott.

God morgon hästen! Kom igen då, lek!

Jag fick även isländskt hundgodis av husse! Torkad fiskur. Mums! Husse och matte tycker att det luktar pyton men dom är ju lite konstiga.

  1. Anonymous Anonym said:

    Tjena brosan!
    Vet du min matte brukar ta fram tjock svart tråd och fixa nya ögon på diverse mjukdjur som jag delikat smakat på. De där små tvåbenta brukar bli jättenöjda över att deras mjukisdjur kan se igen. När skulle du förresten på utställning, inte helt fel man blir fullmatad med go bitar hela tiden.
    Ha det bra Peggie

leave a comment