<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Höstpromenad

söndag 21 oktober 2007






Man blir väldigt trött av allt promenerande. Och av att sakna sin husse. Fattar inte vart han håller hus, jag håller på att längta ihjäl mig! Matte säger att han är på Island. Jag hoppas han har med en häst till mig när han kommer hem. Jag skulle kunna ha den i min säng. Eller i soffan.

  1. Anonymous Anonym said:

    Hej Mr Whippet! Husse saknar dig också ska du veta! Har inte sett nån whippet här i Reykjavik och jag tror att det är alldeles för kallt för såna som dig här. Hoppas att du och matte kan bonda ordentligt och att du inte är alltför sur på mig för att jag är bortrest. Har inte sett nån islandshäst än men jag lovar att hålla utkik och om jag har råd ska jag köpa med mig en hem. En mini-islandshäst. Puss på din nos. /Husse

  1. Blogger Anna said:

    Hej husse,

    vet inte riktigt om jag kan förlåta dig för att du åkte ifrån mig men om jag får en häst är allt glömt. Imorse väckte jag matte genom att slicka henne i hela ansiktet och sen hoppade jag upp i sängen rakt på hennes mage. Hon lät lite konstigt då. Jag tycker att det är ganska mysigt att matte är hemma så mycket nu när du är borta, igår efter långpromenaden myste vi i soffan hela kvällen. Det borde vi göra hela tiden tycker jag men matte säger att hon måste jobba också. Du kommer väl hem snart, husse? Jag tycker inte om när inte hela flocken är samlad.
    Blöta pussar! /Justus

leave a comment