<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

På St Knut med Hassel

fredag 5 oktober 2007

Igår när jag skulle gå och fika (man får visst en massa goda saker när man fyller år, tårta tex.) med husse och matte så träffade jag min kompis Hassel. Vi stannade och lekte en stund i rastgården på St Knut, det var jätteroligt att springa och brottas. Sist tyckte jag att det var lite läskigt men det var ju för länge sedan när jag var liten.


Här är jag.


Och här är Hassel.


Här kommer jag springande.


Och Hassel hakade på.


Sen fick vi korv av husse. Störst går först verkar det som...

  1. Anonymous Anonym said:

    Va många kompisar du har Justus, jag får mest underhålla mig själv för mamma Floppy och Brindi har inte lust att leka, riktiga tråkmånsar är de!

  1. Anonymous Anonym said:

    Hörru Syrran, du får ta och komma till stan för det är jätteroligt här! I alla fall när jag får träffa kompisar och busa. Du har ju annars himla schyssta åkrar att springa runt på. Sätt fart på gamlingarna och ta med dom på en löptur, vetja. Pussa morsan från mig och hälsa Brindi.

leave a comment