<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Promenad med matte och Kajsa

fredag 5 oktober 2007

Idag har jag varit på promenad med matte och min kompis Kajsa. Det var jättelänge sedan vi träffades och jag blev så himla glad över att träffa henne, jag tycker jättemycket om Kajsa.


Vi gick till rastgården i Pildammsparken. Där träffade vi den här lurvtussen som heter Viggo, han är dansk så jag fattade inte så mycket av vad han sa. (Men jag börjar lära mig skånska ganska bra för att vara dalmas.)


Kajsa och jag lekte med pinnar.


Jag sprang jättemycket så jag blev helt trött. När vi kom hem somnade jag på en gång. Hoppas vi kan gå dit snart igen och leka, jag och Kajsa. Och kanske matte också.

  1. Anonymous Anonym said:

    Hej lilla Justus,
    ska du inte komma hem snart och gosa med din matte i soffan? Det är så tomt att komma hem när du är med husse på kontoret, jag längtar efter dig.
    Pussa husse från mig. Ses snart!

    PS. Om du är riktigt jobbig så kanske du kan få gå hem tidigare. Bit på väggen eller nå't!

leave a comment