<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Senaste veckan

torsdag 18 oktober 2007

Tänkte bara berätta lite om vad jag har haft för mig i veckan. Jag och husse har fått hänga med Liam och Oscar till stranden på morgonpromenad (spring snarare). Deras husse har varit supersnäll och låtit oss åka med i bilen. Tur, för det är så kallt att gå ner dit på morgonen. Där har vi träffat Axa, Rizzla, Molly och deras matte Cecilia. Värsta whippetgänget! Vi har kutat i sanden och lekt längs med hela stranden.

Jag och Liam hittade en övergiven surfingbräda!

Här står vi och spanar på när Axa och Rizzla kommer.

Här försöker jag härma ett streck. Likt va?

Igår var det lite sämre väder...Regn och blåst. Men det var kul ändå. Frös i bilen hem dock.

Jag har varit på valpkurs igen också. Den här gången fick jag träna på stanna-kommandon med en boll. Fattade inte riktigt grejen men jag fick godis när jag gjorde rätt! Roligast var när vi fick leka fritt och jag kunde springa ifrån allihop lätt som en plätt. Schäfern fick inte vara med och tur var väl det för hon verkar sugen på att äta upp mig verkar det som...

leave a comment