<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Sol, lek och bad!

söndag 3 juni 2007


Hej alla!
Här i Malmö där jag bor börjar sommaren att komma på riktigt och jag bara älska att få ligga i solen på balkongen och lata mig. Matte tycker det är lite högt men jag bryr mig inte om att det är på 6e våningen, jag får ju inte titta ut iallafall.


Jag är fortfarande väldigt förtjust i att ligga i knät på husse och matte men nu börjar jag på att bli rätt stor. Idag vägde jag 6 kg.


När husse och matte gick ut här om dagen så hoppade jag över valphagen och lekte lite med den nya Häromikatalogen. Det gick visst lite vilt till!



Husse sa att jag borde ha lekt med min favoritnalle istället...


Vi tar bussen till haven nästan varje dag för jag är lite för liten för att gå både dit och hem. Idag låg jag snällt på golvet under hela resan och jag tycker inte alls att det är läskigt.


På fältet träffade jag en kille som hette Dino som var 12 veckor. Han är en blandning mellan Amstaff och Rottweiler och jag tyckte det var så roligt att få busa. På bilderna kanske det ser ut som han hade övertaget men det kan han ju glömma! Jag regerade!


Jag har fått höra att jag har en oemotståndlig blick...


och med den så har jag fått husse och matte att köpa mig ett eget hus:


(Nallen får bo där med mig.)

Nej, nu ska jag vila lite. Vi hörs!

leave a comment