<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Parklife

söndag 6 maj 2007



Hej!

Ni kanske undrar vart jag har tagit vägen eftersom jag inte bloggat på flera dagar? Solen skiner och jag har fullt upp med att vara en lycklig valp och skutta runt på Malmös grönområden så det är svårt att få tid till skrivandet men nu tänkte jag i alla fall göra ett försök. Vi har varit ute ganska mycket och matte och husse bara fotar mig hela tiden, de måste tycka att jag är himla snygg. Kolla in bilderna, visst är jag stilig?

Här har jag fått en blomsterkrans av tusenskönor, passar mig utmärkt tycker jag. Fast jag kunde inte låte bli att bita lite i den.


Här poserar jag med min tuffa husse. Han är också ganska snygg tycker jag. Och bra att ha när det kommer stora vovvar som vill äta upp mig.


Jag gillar att lukta på blommor...

...det är nästan lika schysst som att äta gräs!


Inte så smart men väldigt söt!




Så här stor kan jag se ut ibland:


För att i nästa stund bli en liten liten plutt igen:

Jag gillar fortfarande att gosa!

Appropå liten så gömde jag mig för husse häromdagen. Han letade och letade och letade

tills han hittade mig under bokhyllan!


Här står jag och spanar.

Nej, nu ska jag vila mig lite och sen ska jag busa. Det går åt mycket energi att springa hela dagarna. Slick på er alla! Och en stor blöt puss till Elin som fyller år idag! Grattis!

  1. Anonymous Anonym said:

    Åh tack för gratulationen!
    Kan inte tänka mig någon annan som jag hellre skulle vilja ha en stor födelsedagspuss ifrån än dig Justus. Längtar efter att få träffas!

  1. Anonymous Anonym said:

    Vilka härliga bilder, jag ser att du är så stilig. Kul att du "bloggar" igen Justus så jag får veta hur du har det. Du lever ett toppenvalpliv, passa på att busa, om något år börjar du nog bli en värdig Whippetpojke, fast då får ju din husse och matte lite mindre att göra. Kan passa på att berätta att din bror Miro (Signwills Hillman) lever liksom du i storstan fast får mycket gräs under sina tassar också.

leave a comment