<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Magtrubbel och uteliv

söndag 20 maj 2007

Hej alla fans,

sorry att jag inte bloggat på ett tag nu men jag har haft trassel med magen och ni vet ju hur svårt det är att vara fokuserad när man hela tiden måste springa på toa. Ja, eller ut eller till olika särskilt utvalda delar av lägenheten jag bor i. Vi tog en ståbild på min 11-veckorsdag iallafall så här är den:

Visst har jag vuxit lite?
Dagen efter det, på onsdagen den 16e, var jag på mitt första vernissage. Så här stilig var jag då:


Matte och husse säger att jag är en riktig knähund men jag gillar bara att mysa. Här har jag somnat i husses famn:Och jag vet att dom gillar det lite också för vem kan motstå min mjuka päls? Ikväll kommer Emma och Tove hit för att käka middag och sedan ska matte och husse gå på Boy Omegas konsert så då ska dom passa mig ett par timmar. Hoppas dom också vill gosa!

Jag har blivit en riktig fena på datande och här hjälper jag matte att klippa ljud i Peak:


Här är jag när jag solbadar, en av mina favoritsysselsättningar!


Nej, nu ska jag sova lite så jag orkar skutta omkring i parken. Igår var vi i en ny stor park och då fick jag skutta omkring lös. Tur att matte var i närheten för det var lite läskigt men det var jätteroligt att få springa efter henne! Och appropå skutta så har jag idag kommit på att om jag tar fart och springer mot soffan så kan jag hoppa upp i den. Det ni, jag börjar bli en riktigt stor kille! Hej då!

  1. Anonymous Anonym said:

    Härligt att få en liten rapport från dig, hoppas magen inte krånglar längre. Din bror i Oslo har också smaskat på något gott men olämpligt. Jag ser att du växer så det knakar. ha det bra och hälsa husse och matte.

leave a comment