<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Nu kan jag klia mig när jag står upp!

måndag 21 maj 2007

Hej!

Idag är jag jätteglad för jag har lärt mig att klia mig när jag står upp. Bara för att fira det fick jag hänga med till klubben Debaser


där husses kompis Martin (Boy Omega) spelade igårkväll. (Jag fick inte följa med på konserten men snälla Emma och Tove höll mig sällskap tills matte och husse kom hem.) Vi mötte upp Martin och hans rara Sara som var jättesnälla och så gick vi och fikade på en uteservering. Jag ville smaka på husses blåbärsshake och det fanns ju två sugrör i glaset men husse sa nej. Snålt tycker jag. Jag slickade lite på glaset i alla fall, haha! Här är hela gänget:


När Martin, Sara och bandet åkte vidare mot Köpenhamn gick jag på långpromenad med husse och matte. Först var vi in en snabbis på Konsthögskolan där jag börjar känna mig hemma och sedan gick vi till ett läskigt ställe som heter DogFun. Vi köpte en spårlina så vi ska kunna träna på inkallning utan att jag rymmer och så något mera som matte sa var en överraskning. Strax därefter dödade jag den här fina pippin alldeles själv:


Visst är jag modig! Den pep jättemycket men jag skakade den tills den blev tyst.
Jag var jätteduktig när vi gick på stan men på vägen hem blev jag trött och matte fick bära mig.


Gudmor Elin efterfrågar trix och kolla här vad lydig jag är när jag väntar på middagen trots att jag är jättehungrig:


Efter maten fick jag mysa med matte. Lite suddig bild men jag är ju alltid snygg.


Sen somnade jag i mattes famn. Det var allt för idag, nu ska vi gosa vidare och jag får ha matte helt för mig själv för husse och New Beginings jobbar med sin kommande utställning.
Puss och kram!


"Ps, kolla in va snabbt jag kan springa! Hoppas vi kan gå till den roliga parken snart igen. Ds"

leave a comment