<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Nationaldag med Malmös vassaste bollflickor

torsdag 14 juni 2007

Hej,

här kommer några bilder från nationaldagen som jag tillbringade tillsammans med Girls With Balls - Malmös absolut grymmaste bollflickor som både är snygga och smarta.


Snälla Lisa är lite allergisk mot mig men hon verkar gilla mig ändå. Det är hon som håller i kopplet. Coola Kajsa som står bakom är en annan av mina favoriter, hon är jätterolig och vi brukar leka ibland. Hon har en fin nalle som jag brukar få låna när jag är hemma hos henne.


Här vaktar jag bollflickornas saker medans de delade ut flygblad om hushållsnära tjänster. Det var ingen som vågade gå nära sakerna för jag kan se farlig ut.


Det var andra vovvar ute också. Den här tyckte jag såg rolig ut men den ville inte leka...


Det är många som tycker att jag är söt och jag hittar nya kompisar överallt.


Här är ännu en! Kändes tryggt att ligga där mellan stora svarta skor. Hej då!

leave a comment