<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Fäbon

onsdag 27 juni 2007

Hej igen,

här kommer några bilder från mattes mamma och pappas fäbod. Det var jättefint där men det fanns några killar i skogen som kallas gråben och dom skulle jag akta mig för sa matte. Det finns björn och lo också men det vet inte jag vad det är. Gråben är jag släkt med men de jagar i flock och dom kan äta små parvlar som mig. Hua! Vilken tur att jag hade så många livvakter med mig, mattes pappa är ganska stor så honom vågar nog ingen gå på.


Jag passade på att kissa i det fria, schysst att kunna titta på vattnet när man slår en drill!


I skogen kunde jag springa och hoppa över stubb och sten, det var spännande och jag var jättesnabb!


Matte säger att jag är en vacker kille och jag är beredd att hålla med, kolla här bara:


Det var roligt att åka bil också, jag var inte alls rädd och jag blev inte åksjuk som matte. När vi åkte i skogen fick jag titta ut genom fönstret. Jag gillade när alla dofterna for rakt upp i nosen på mig, det luktade så gott!

leave a comment