<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Stadsliv

lördag 28 april 2007

Nu har jag varit i mitt nya hem i fyra dagar och jag trivs rätt bra här. Det är trots allt lite ovant att bo i stan, mycket ljud och läskiga bilar men en hel del kul att lukta på! Jag har valt ut en plats ute som toalett och det verkar som matte och husse tycker att jag är riktigt duktig som inte använder köksgolvet som toa så mycket. Jag får mycket beröm och klapp i alla fall! Det är många människor som verkar tycka att jag är rätt snygg också när vi är ute, mycket trevligt! Min gammelmatte Eva tyckte förresten att jag var så snygg på bild så att hon ville ha med mig i sin annons i Whippetbladet ! Ja, redan lite kändis då....

Annars har jag utforskat lägenheten riktigt ordentligt, lekt med husse och matte, tränat på "Sitt" och inkallning, och framför allt det bästa av allt; sovit i min nya säng.

  1. Blogger Jon said:

    Klart du ska med i tidningen, något annat är otänkbart.

leave a comment