<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Livet är ett äventyr

söndag 29 april 2007


Idag när jag var i parken och kissade så fick jag se en stor gul bil och en människa som låg på en konstig säng med en massa människor runt omkring. Det tyckte jag var lite läskigt. Sen så träffade vi mattes kompis som också hade en liten hund. Jag ville så gärna hälsa, men matte sa att jag inte fick eftersom jag inte fått min parvo-spruta än. Jag vet att jag hade kunnat brotta ner den andra hunden för den var så liten!


Annars så busar jag hela dagarna och leker kapplöpning med husse och matte hemma i lägenheten. Mattes kompis Emma kom förbi på besök, hon var jättesnäll. Förmodligen får jag träffa henne igen och då kanske vi kan leka. Idag råkade jag somna när hon var här...... Appropå sova så säger matte att jag är en konstig Whippet för att jag gillar att sova på golvet. Men mest av allt gillar jag ändå mattes knä!

PS. Här är min snygga ståbild som vi tog idag. DS.

  1. Anonymous Anonym said:

    Vad du växer Justus och vilka äventyr. Jag ser att du har det toppen i din nya familj!

  1. Anonymous Anonym said:

    Oj vilken liten fining ni har fått!
    Ska bli kul att få träffa honom...

  1. Anonymous Anonym said:

    Vi önskar dig allt gott i ditt nya hem. Kanske får du se vår Å. Bamies apó Azzar i dina hemtrakter så småningom. Han bor i Klagstorp.
    Hälsningar från "släkten" i Kolbäck

leave a comment