<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Minisemester i Göteborg - Lördag

onsdag 14 maj 2008

På lördagen blev det frukost ute på den fina gården. Jag och Frank strosade omkring och nosade lite.

Frank var i buskarna.


Sen bar det av ut till havet




Frank och jag fick busa loss på ett fält. Frank har lite kortare ben än vad jag har så han hade inte en chans!

Jag älskar att springa!


Kom igen, ta mig då!





Puh så varmt!

Hmm, ganska fint här i Göteborg.

Snygga jag.

Testade på att bada tassarna, men inte mer än så! Vatten är läskigt. Sjögräset var dock jättegott.

Frank var inte heller så förtjust i vatten.


Järngänget.






Se så stilig man kan vara.


Frank och jag poserar på en sten.


Tillbaka på gården fick jag busa med Frank och grannhunden Sally. Det var superskoj!


Tjihoo!


Jag var med och spelade badminton. Konstig sport. Tydligen fick man inte ta den där bollen och springa iväg med den.

  1. Anonymous Anonym said:

    Vad kul du verkar ha haft i Göteborg! Jag hade aldrig nöjt mig med att bara doppa tassarna i vattnet! Finns det vatten då ska man bada!!!

    Det är väl klart att man ska springa iväg med badmintonbollen, det fattar väl vem som helst! Du och jag kunde spelat tillsammans, vi som vet hur det ska gå till!

  1. Anonymous Anonym said:

    Vilken resa, men visst är det härligt att komma hem igen. På söndag ska mamma Floppy springa sin första lure-coursing tävling, håll tassarna!

leave a comment