<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Långpromenad med husse

måndag 26 november 2007

Idag kom husse tillbaka från Småland, tjihoo! Det var så dåligt väder i morse så det blev ingen strandpromenad med flocken. Husse gick istället en långpromenad med mig innan vi gick till kontoret. Först var vi i Pildammsparken och hundrastgården, men där var det två tokiga hundar som inte ville släppa in mig så vi gick vidare.

Här står jag och spanar ut över tallriken Pildammsparken. Skulle gärna vilja springa lös där men husse vågade inte släppa mig. Kolla in nya täcket jag fick av mattes mamma! Med reflex och allt.

Jaga löv är min specialitet när det blåser ute. Husse blev arg och tyckte jag skulle gå bredvid honom istället. Gud så tråkigt....

Michael har tipsat husse om en hundrastgård bakom Stadion, vi gick dit och den var verkligen jättefin! Gräs, buskar, träd och framförallt lera!! Jag sprang efter bollen i säkert en halvtimme sen var jag helt slut.

Pust...

  1. Anonymous Anonym said:

    Ser ut som att du haft en fin förmiddag med din husse! Ses snart!
    /Matte

leave a comment