<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Lördag på Konsthögskolan

lördag 15 september 2007


Hej! Idag har jag varit på mattes skola.



Ska det där vara konst? Nej nu fattar jag ingenting....



Men kom igen, matte! Kan jag inte få vara lös igen? Jag lovar att jag ska uppföra mig och vara snäll. Det var ju inte mitt fel att du skrivit dina anteckningar på jättegoda lappar. Jag kan gå ut och springa i korridoren istället, det tycker jag är jätteroligt. Jag ska inte skälla även om det låter jätteroligt när det ekar. Snälla....

  1. Anonymous Anonym said:

    Hallå broder!

    Idag har jag prövat något väldigt roligt, jag har fått springa på ett stort fält efter en trasa. Ju fortare jag sprang ju fortare sprang trasan. Vår bror Sigge fick också pröva men han tyckte det var dölöjlig att springa efter så hans matte fick springa mer än han. Vår mamma Floppy sprang två godkända träningslopp så nästa gång skal hon ta licens. nej nu skall jag gå och leka med Sigge, han skall vara här till onsdag, gissa om vi skall busa!
    Ha det bra peggie med familj

  1. Blogger Kattalena said:

    Du är så himla söt Justus!!! :-D

leave a comment