<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Mitt första sommarlov

torsdag 16 augusti 2007

I slutet på juli blev det en tur till Dalarna med husse och matte för att hälsa på mattes föräldrar och bror. Jag hade det så grymt skönt! Här kommer en lista på dom bästa grejerna med mitt sommarlov:

- Att få springa ut och in precis som man vill.

- Att hitta på fläskspad (som mattes pappa Erik hade hällt ut) bakom buskarna som smakade mums och som man kunde rulla sig i.

- Att följa efter mattes mamma Britta (min nya favorit) som en svans.

- Att spana på fåglar och ekorrar.

- Att springa efter frisbeen.

- Att bajsa mitt på uppfarten.

- Att kunna springa som en tok på kornåkern så att det blev som en stig efter mig.

- Att leka med läskiga kusin Devils favoritleksak medan han satt i hundgården.

Saker som inte var så kul var:

- Att springa på kossornas elstängsel. Aj....

- Att inte få vara med på bröllopsfesten.

- Att inte få rulla sig ännu mer i fläskspad.

- Att vara tvungen att duscha efter att jag rullade mig i fläskspadet.

Här kommer en liten bildlavalkad från mitt sommarlov:



leave a comment