<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Min tjej Daisy Starlight och jag

torsdag 16 augusti 2007

Hej!

Det är jag som är Justus Delorian. Jag har en tjej som heter Daisy Starlightoch hon är världens bästa whippet näst efter mig. För ett tag sedan var hon på besök hos mig för hennes mattar Lisa och Yonna skulle till Köpenhamn och fira Lisas födelsedag. Det var så himla roligt att leka med henne och jag längtar efter att få göra det snart igen. Här är några bilder:


Jag blev så himla till mig så jag kunde inte låta bli att rulla runt i leran när vi var och lekte i Pildammsparken. Det liksom pirrade i hela kroppen, så uppspelt var jag.



Så här snygg blev jag av inpackningen - schysst va? Matte sa att hon inte tyckte det var roligt men det tyckte jag.


När vi kom hem fick jag och Daisy lov att bada och sen låg vi och myste på köksgolvet.


Puss på dig, älskling!

  1. Anonymous Anonym said:

    Haha! Sånt där lerbadande är kul, men man får alltid duscha efteråt. Stendumt, det torkar ju och trillar av så småningom...

leave a comment