<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

LC-prov

måndag 25 augusti 2008

Jag har varit på mitt första LC-prov.



Det regnade jättemycket så utrustningen krånglade och vi fick vänta läääääänge.



De säger att jag ska sitta i någon himla bur bak i bilen tillsammans med Oscar. Det gör mig lite nervös. Vill inte!



Lite husse-kärlek, det är fint att bli ompysslad.



Nästan lika fint som att få pastasallad med kassler. Mums!


När vi skulle åka hem kom solen fram. Det var skönt. Jag är nöjd med min dag och placering som 22:a hund av 59. Vann gjorde min polare Ville som också sprang sin första tävling! Grattis kompis!

  1. Blogger Miro og Zelda said:

    Gratulerer Justus! Jeg skal springe 14 september...Spennende!

  1. Anonymous Anonym said:

    Grattis själv Justus! Visst är det kul med kaninjakt!

  1. Blogger Kattalena said:

    Grattis Justus! Du är så bra!!! Himla söt bild, den första :-)

  1. Anonymous Anonym said:

    Hehe, ja jag fick låna framsätet i er bil. Trivdes himla bra där, jag är inte så förtjust i att behöva sitta i buren. Hälsa grabbarna och totten!

leave a comment