<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

En toppensöndag!

söndag 18 maj 2008

Jag är så lycklig!



Liam Tycker nog att jag är lite fånig...



...men den här pipleksaken var bara så fantasktiskt rolig!



Först var vi på Ribban. Liam, Oscar & jag.



Och sen fick jag följa med dem hem!



Vi busade.



Liam hoppade och fångade piplelsaken.



Liam med pipleksaken i munnen.



Vi fick varsin grisknorr, det var smaskens!



Liam hoppar efter pipleksaken. Vilken stor mun han har!



Vi sprang jättefort.



Det var jätteroligt!

  1. Anonymous Anonym said:

    Oj vad roligt vi hade idag!!! Vilka snygga bilder din matte har tagit på oss! Jag ser så himla cool ut alltså :-D

  1. Anonymous Anonym said:

    Du är cool, Liam! När jag blir stor vill jag bli precis som du. Matte är så inte så nöjd med vitbalansen men hon hälsar att med bra motiv blir det bra bilder.
    //Justus

  1. Anonymous Anonym said:

    Haha.. Jätte fina bilder.. Den blev häftig på Liam när han fångar bollen.. Och ja, kelly tror nog att hela världen kretsar kring henne.. =)

leave a comment