<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Med husse i Trelleborg

måndag 18 maj 2009

Idag följde jag med husse och hans cykelklubb till velodromen i Trelleborg. Den är utomhus och i asfalt. Husse har berättat att det finns liknande för hundar där man får jaga en kanin. Det låter helt underbart! Jag sprang och lekte hela dagen medans dom andra städade upp och klippte bort buskar. Det roligaste var när det kom grenar flygande som jag kunde skutta omkring med. 



Här står jag och kollar på när dom andra cyklar runt, runt. Blev lite yr efter en stund...



Här linkar jag bort till vattenskålen. Man blir törstig en sån här varm dag.



Sen fick jag springa med husse några varv. Oj, vad det gick undan! Men sen blev jag trött, jag hade ju legat och päst i solen så jag var lite ur form.



Jag tar dig husse!



  1. Anonymous Sara said:

    Han är ju bara för söt... =)

  1. Blogger rebeccab said:

    Hej! Vilken fin Whippet du har! Jag hittade till din sida via Jeanette. Hon och jag har valpar ur samma kull. Roligt att läsa om ert hundliv här i Malmö :). Vh Rebecca

leave a comment