<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Tårtkalas i trädgården

lördag 9 maj 2009

Förra veckan var jag på kalas hos snälla Rebecka. Där fick jag vispad grädde, det var mums! När man går på kalas måste man vara snygg så jag tog på den rosa flugan till tigerkostymen.


På kalaset fanns dock en läskig typ. Hon heter Vesta och är en 6 månaders Cordo Corso. Hon var farlig tyckte jag. Vesta ville pussas. Usch!

  1. Anonymous Sara & Frank said:

    Åh!! Så stiligt! Frank blir avundsjuk. Var har ni hittat den? Frank vill ha en sån på midsommar nämligen. Det passar bra till tvinnad mustasch.
    Idag har Frank varit i slagsmål (såklart) med en annan mustaschgubbe. Han låg inte så bra till, så matte fick vinna fajten åt honom. Sen gick han superfint resten av rundan och lydde minsta vink. Respekt! (Tur att han inte vet att det är superenkelt att lyfta bort en liten dvärgschnauzer) Hoppas allt är bra med er, det ser det ut att vara. Kram!

  1. Anonymous Anna said:

    Ja, visst är det snyggt med fluga! Justus fick den i present av en kompis i sthlm när vi skulle gå på min brors bröllop för att Jus skulle matcha mig och Martin. Jag tror du kan hitta fina flugor på vanliga herrekiperingsaffärer.
    Hihi, lilla kaxiga Frank! Tur att han har en stor och tuff matte som kan vinna svåra strider!
    Allt är bra här i skåneland. Synd att jag missade er när ni var här sist, vore skoj att ses nästa gång ni har vägarna förbi!
    Kram!

  1. Blogger Jeanette said:

    Hej Anna! Lisas matte här! Jag tror det är du i a f. Vi träffades senast utanför Espr House i V Hamnen. Vi har skaffat en till och jag har börjat blogga på gamla dar.
    Lisa skulle behöva rastas ordentligt en dag. Skulle vi kunna ta en date kanske? Vill du kolla min blogg så är det http://lisabellawhippets.blogspot.com

  1. Blogger Anna said:

    Hej Jeanette!
    Har missat helt att du skrivit på bloggen, har inte kollat den på ett tag nu. Jo visst var det vi som sågs med hundarna i Västra Hamnen. Träffas gärna någon dag, Justus vill nog gärna träffa Lisa igen!

    //Anna

  1. Anonymous Anonym said:

    Ja, formentlig sa det er

leave a comment