<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Lite nya bilder

fredag 8 maj 2009

Hej! Jag haft fullt upp med att hänga ute i solen på sistone så det har inte blivit så mycket tid över för bloggande men här kommer lite nya bilder från mitt sköna liv. Vill också bara passa på att säga GRATTIS till bästa Liam som fyller 4 år idag!!



I Malmö är det vår. Jag gillar att hänga i parkerna med matte och titta på människor och andra hundar, det är jättemysigt och jag brukar få ta med mig leksaker och goda tuggben ut i solen.



Jag är väldigt kelen av mig och det bästa som finns är att få mysa i sängen under filt med sällskap. Tur att matte gärna ställer upp som huvudkudde.



Husse har en bra famn att mysa i, sitter gärna i knä och gosar.



Jag gillar att man kan sitta utomhus och fika. Jag gillar fika. Bäst är att fika om man får sitta i knät och bli matad med godsaker. Man kan säga att jag är bortskämd men det skulle jag alls inte vilja påstå, jag utövar bara en whippets rättigheter.



Matte tyckte att det här var roligt men jag fattar inte alls... Skulle jag vara lik en get?!



Favoritpose på favoritplats



Favoritplats #2. Jag har en svart skinnfåtölj i dansk design, den betraktar jag som bara min och jag har tagit min röda kudde dit för att markera så att ingen annan ska få för sig något annat.



Vi hänger på Ribban ganska ofta. Här poserar jag på en jättestor stock. Visst är jag snygg!



Matte säger att jag är den finaste och jag är benägen att hålla med, titta så fint jag sitter.

  1. Anonymous Oscar said:

    Jag gillar också att fika! Jag skulle också vilja sitta i knät och få godsaker. Men i knät får jag inte sitta så ofta, på marken händer det dock att jag hittar en smula eller två. Det är nice!!!

  1. Anonymous Peggie said:

    Hej svejs Justus!
    Du "lever ett liv i lyx" som min lillmatte en gång sade, (då var det hennes liv hon menade) Vi har faktiskt också vår men inte så varmt. Idag har vi varit i stugan och sprungit, och sprungit ... så nu är alla sååå trötta. Till och med galgon Ibis har fått sträcka på sig. Jag tycker det har varit riktigt bra att hon varit konvalesent för då har jag fått leka med Nilva (annars verkar galgos föredra galgos!!) Hoppas verkligen vi ka träffas i sommar. Jag hörde att stor matte sade att det kommer att bli ett nytt försök med valpar för mamma Floppy och tydligen också för mig !!!
    Ha det bra från Peggie

leave a comment