<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Hurra!

måndag 25 maj 2009

Plötsligt så hände det bara. De stod innanför dörren och jag kunde inte tro att det var sant. Mattes mamma och pappa! Jag ÄLSKAR Britta! Erik också men mest BRITTA. Jag blev så glad att jag brottades med Tiger tills jag somnade på golvet totalt utmattad.

Här sover jag.



Vi var ute på en massa roliga promenader. Allt blir roligare när Britta och Erik är med!



Poserar lite.



Britta och Erik är snälla, de låter mig stanna och äta gräs och lukta på saker.





Poserar lite mera.



Visst är jag fin?



Britta och Erik köpte glass. Glass tycker jag om!



Vilken tur att de delade sin glass med mig!



Jag smaskade i mig så mycket jag bara kunde, mums!



Glass är nog det bästa, näst efter Erik och BRITTA.

Igår åkte mattes föräldrar hem och jag letade efter dem hela dagen men ingenstans fanns de att hitta. Gnällde och skällde men de kom inte tillbaka. Jag hoppas de kommer tillbaka snart igen. Eller att vi kan åka till Dalarna och hälsa på. Jag ÄLSKAR att vara i Dalarna. Där finns det älgkött och så får man springa utan koppel, fritt precis hur man vill. Det gillar jag! Och så finns ju Britta där såklart!

leave a comment