<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Onsdag 10 december

onsdag 10 december 2008


Idag kom matte med en obehaglig överraskning när jag klev ur sängen; kloklippning. Hua! Jag försökte gnälla lite så hon skulle tycka synd om mig men det funkade inte. Fick godis i alla fall. Sedan kom hon med obehaglighet nummer två; dammsugaren. Att man aldrig ska få vara ifred! Jag fick vara hemma från dagis så lite glad var jag men så förstörde matte allt genom att tvätta mina täcken... Jag gillar inte nytvättade saker. Jag vill att de ska ha en viss patina. Vi gick till parken med Janne och hans matte och där passade jag på att bli rikigt lerig på mitt blå täcke. Det blev brunt och fint. Och så kissade jag på det. Hepp! Det kändes åter om mitt täcke. Fast matte tvättade det bara igen. Typiskt! Imorgon ska jag nog kissa på det igen.

  1. Anonymous Anonym said:

    Jag hatar kloklippning! Matte behöver bara nämna ordet så åker svansen mellan benen och jag springer iväg... Usch!

leave a comment