<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Nytt

tisdag 7 oktober 2008

Jag har bott lite hos husse nu i en ny lägenhet. Det var spännande, en massa nya lukter! Husse hade som tur var tagit med min fåtölj:



och min säng:



och min soffa!

  1. Blogger Anna said:

    Lilla gubben min, du ser bekväm ut i ett av dina nya hem. Hoppas du kommer att trivas och att du kommer överens med grannvovvarna!
    Puss & kram från matte

  1. Anonymous Anonym said:

    Sicken fin lajlighed! Golvet var väldigt fint. Justus ser redan rotad ut... :) Hoppas allt är bra. Med er alla tre. Kram! Sara

  1. Blogger Anna said:

    Hej min lilla gubbe, oj vad jag saknar dig nu. Hoppas att du har det fint hos husse. Imorgon får vi finbesök från Dalarna, gissar att du kommer att bli glad när du ser vilka det är!
    Puss & kram från matte i Skellefteå

  1. Blogger DMKA said:

    Söta goa Justus!
    Hoppas du trivs bättre på dagis. Och att vi snart kan springa ihop på Ribban! Jag kan visa dig alla kaninställen!!
    Puss och kram från
    Amy

  1. Anonymous Anonym said:

    Halloj! Hur är det med dig killen?? Har inte hört nåt på dö-länge ju!!! Bor du här eller där? Jag fattar ingenting....
    Hopp o skutt från Nokia

leave a comment