<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Det var väl på tiden!

onsdag 3 december 2008

Hej vänner!
Nu är jag tillbaka på bloggen igen. Vi har inte haft något internet, matte och jag, eftersom dumma Bredbandsbolaget kopplade in det på fel adress. Dumma dom! Men nu är det fixat i alla fall så här kommer lite bilder på mig.


Jag har vuxit en del och matte säger att jag börjar bli mer som en vuxen hund men jag är fortfarande barnsligt förtjust i leksaker, än tänker jag inte bli sådär vuxen och värdig!



Mot slutet av sommaren blev jag riktigt tuff och vågade bada tassarna utan större problem.



Och så kom hösten och nya hösttäcket kommer väl till användning här nere i Skåne. Det blåser och regnar i sidled ganska ofta och jag HATAR att bli blöt.



Och så kommer vi nu till det viktigaste. Jag har fått ett nytt hem. Matte och jag har flyttat och det är helt ok med mig. På sistone har hon dessutom varit hemma och jobbat så jag har sluppit dagis. Idag gick vi bara dit och sedan hem igen, trodde knappt att det var sant. Matte säger att jag ska få vara hemma hela tiden efter jul, det tycker jag ska bli roligt. Jag gillar att vara hemma med matte. Jag saknar min gamla lägenhet och stannar ofta utanför porten men jag tror att vi kommer att få det bra här också. Grannarna är snälla och alla tycker att jag är jättefin. Dessutom bor jag jättenära mina kompisar Hassel och Janne. Det är bra! Och så kan jag hälsa på hos husse ofta också, han bor bara tio minuters promenad bort. Så nu kan man säga att jag faktiskt har två hem, två sängar, två matskålar och två godisförråd - det är ganska bra för en liten whippet. Kram//Justus

  1. Blogger Twyborn Earl Grey "Hassel" said:

    Vi tycker det är jättebra och på tiden att du är granne med oss nu Justus. Pussar och tassar från Hassel&Janne

  1. Anonymous Anonym said:

    Äntligen!! Vi undrade allt vart ni tagit vägen. Frank är en van flyttare (tre gånger på ett år), så han vet hur det är för en liten hund att nosa in sig på ett nytt ställe...lite konstigt, men ganska spännande ändå. Hoppas att ni trivs bra i det nya! Massa kramar från Sara & Frank (som ligger här bredvid och snarkar högt)

  1. Blogger Jessie said:

    bredbandsbolaget kopplade fel här också, verkar vara ett vanligt "fel".. bra att ni är tillbaka i bloggen!

leave a comment