<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Kvällspromenad

söndag 24 februari 2008

Ikväll när husse kom hem från jobbet gick vi en långpromenad ner till ribban. Det var längesen vi gick en riktigt lång promenad i koppel, det har ju varit sånt oväder och det tycker jag inte om. Det var nästan mörkt när vi kom fram, och förstås inte mycket hundar kvar. Men jag sprang efter bollen som husse kastade och det var jätteroligt. Sen tog vi bussen hem och det var så kallt att stå och vänta vid busstationen. När vi kom hem fick jag bada (usch!), men det var ganska skönt ändå för det var varmt...Husse och matte retar mig för den där bilden, dom säger att min hals ser lika lång ut som turning torso! Dom fattar inte att man måste ha lång hals för att kunna spana på potentiella kaninbyten. Så det så!

  1. Anonymous Anonym said:

    fäller du dessutom upp öronen blir du ännu längre/hör ännu bättre!

  1. Blogger Anna said:

    Jag brukar ha öronen uppåt men husse och matte retar mig så mycket då, dom säger att jag ser ut som Toker. Eller som en känguru. Dom är så taskiga, som att dom är särskilt snygga!

leave a comment