<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d240597579215014083\x26blogName\x3dJustus\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://justusthewhippet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://justusthewhippet.blogspot.com/\x26vt\x3d8204391865175114521', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Justus

the Whippet

Hundliv!

onsdag 13 februari 2008

Först råkade jag springa in i matte så hon fick en lårkaka och sedan stod Liam mitt framför mig när jag kom i full galopp. Liam flög. Jag har inte full koll på min ostyriga kropp än.


Har inte helt koll på öronen heller. Fladder fladder.


Men springa det kan jag! Här jagar jag supersnabba Liam.









Hittade en gammal kompis från valpkursen, hon gillar också att busa.


Här är söta Amy. Vi går på samma dagis.


Liam hittar alltid jättebra pinnar att leka med.


Jag gillar att busa med Liam.




Jag kan springa jättefort!


Matte säger att hon skulle vilja ha en sådan där stor hund. Jag tycker dom verkar vara lite läskiga.






Lycklig!




HJÄLP! Vargen kommer!!



Spring!


Spring!


Spring!


Spring!


Spring!


Spring!


Spring!


Haha, skrattar bäst som skrattar sist! Nu tar jag dig, vargen!

  1. Anonymous Anonym said:

    Hallå!
    Vilket spring!! Vår bror Sigge behöver ett nytt hem, vet du någon som skulle vilja ha en Whippetkille så tipsa gärna om Sigge. Det är en lugn kille, inte lika busig som du och jag!
    Ha det bra

  1. Anonymous Anonym said:

    det där verkar som ett bra ställe!

  1. Blogger Kattalena said:

    Vilka underbara bilder!!!!!

leave a comment